• Allgemeinbild

MÜŞTERİ HİZMETLERİ VE SIKÇA SORULAN SORULAR



Sizler bizler için değerlisiniz, sipariş aşaması ya da sonrasında her tür konuda sizlere yardımcı olmak isteriz bu noktan hareketle;

 

Tüm görüş, öneri ve sorularınız için  musterihizmetleri@kiddy.de adresinden e-posta yoluyla ya da pazartesi ve cumartesi günleri arası 10:00- 12:00 ve 14:00-16:00  saatleri arasında,  0 850 203 17 15 telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.

 

Ürünleri nerede görebilir ve inceleyebilirim?

www.kiddy-shop.com.tr'den vade farksız taksit ve 100TL ve üzeri siparişlerinizde Ücretsiz kargo imkanları ile güvenle alışveriş yapabileceğiniz gibi aşağıdaki satış noktalarımızda ürünleri daha detaylı olarak inceleyebilirsiniz.

ISTANBUL

MOTHERCARE SUADIYE

MOTHERCARE ISTINYEPARK

MOTHERCARE PALLADIUM

MOTHERCARE BRANDIUM

MOTHERCARE MALL OF ISTANBUL

MOTHERCARE ZORLU AVM

İZMİR

MOTHERCARE IZMIR FORUM

 

İndirim Kuponlarımı nasıl kullanabilirim ?

Ürünü sepete ekledikten sonra ödemeye giderken 

İNDİRİM KODLARI


Sipariş kargo gönderi ücretleri ne kadar?

Kargo ücreti toplam sepet tutarına göre değişiklik göstermektedir. Bu sebeple sipariş ödeme ekranındaki kargo ücretlerini baz almanız gerekmektedir.

Değiştirme hakkını saklı tutmakla birlikte Kiddy Türkiyenin mevcut uygulaması  100tl ve üzeri siparişlerinizde gönderi ücreti tahsil edilmemesi, 100tl altında ise 6,99 tl kargo ücreti tahsil edilmesi yönündedir.

Teslimat adresi sayfasında neden TC Kimlik numaramı girmeliyim?

TC Kimlik numaranız, işlem güvenliliğinizin sağlanması ve ilgili mevzuat gereği fatura üzerinde yer alması gerektiği için talep edilmektedir.Bu bilgi sadece mevzuatça zorunlu görünen hallerde kullanılacak olup 3. kişilerin erişimine kapalı olarak güvenli bir ortamda saklanacaktır.

Siparişim ne zaman kargoya teslim edilir?

Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. Kiddy Türkiye ilgili birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Hafta içi saat 14:00'e kadar verilen ve stoklarda mevcut olan tüm siparişler, aynı gün içerisinde kargoya teslim edilir. Hafta sonu ya da resmi tatil günlerinde verilen siparişler ise, takip eden ilk çalışma günü kargoya teslim edilmektedir.

Belirtmek isteriz ki, Kiddy Türkiye ürünlerin teslimi ile ilgili sorumluluğu, ürünlerin Kargo firmasına teslimi ile sonlanmış olur. Kiddy Türkiyenin, ürünlerin Kargo firmasına teslimi sonrasında herhangi bir müdahalesi yahut yükümlülüğü bulunmamaktadır. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme, hasar, kayıp ve diğer sorunlardan dolayı Kiddy Türkiye sorumlu tutulamaz ancak Kiddy Türkiye bu durumlarda mağduriyetinizin giderilmesi için elinden gelen tüm desteği gösterecektir.

Siparişim ne zaman ve ne şekilde bana ulaşır?

Teslimat süresi, siparişinizin kargoya verilmesinden itibaren İstanbul içi teslimatlar için ortalama 1 iş günü, diğer bölgelerdeki teslimatlar için ise ortalama 1-3 iş günüdür. Siparişlerinizin teslimatı seçmiş olduğunuz kargo şirketi tarafından yapılmaktadır ve kargo şirketinden kaynaklanan gecikmelerden Kiddy Türkiye mesul değildir. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresinde size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir.

Fatura ve teslimat adresini farklı verebilir miyim?

Kiddy Türkiye verilen tüm siparişleri, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura ile teslim etmektedir. 'Fatura ve teslimat adresi farklı' seçeneğini işaretlemeniz durumunda fatura ve teslimat adresini farklı belirtebilirsiniz. Bu durumda, siparişiniz teslim edilmesini istediğiniz adrese gönderilirken; fatura ve irsaliye belirtiğiniz diğer adrese ve adresteki kişiye teslim edilir.

Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmeliyim?

Siparişiniz, size ya da gösterdiğiniz kişiye, kimlik ibrazı ve imza karşılığında teslim edilecektir. Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi görmek isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında fotoğraflı kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir.
Siparişinizi kargo görevlisinin yanında açmanız ve kontrol etmeniz, herhangi bir yanlışlık, hasar veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçerek ve kargo teslim tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim almayı reddetmeniz önerilmektedir.

Ürün kargodan hasarlı ya da eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa 0850 203 17 15 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@kiddy.de  adresinden bizimle iletişime geçebilirsiniz
 
Koli/paketinizi açtıktan sonra siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik olduğunu görürseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz. Ürünlerimizin tüm paketleme aşamaları hizmet anlayışımız gereği kamera kayıtları altında saklanmaktadır. Eksik gönderi bildirimleriniz bu incelemeler neticesinde en kısa sürede çözülmektedir.

Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik, eksik ya da ıslak çıkması durumunda:

  • Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız ve yukarıda belirttiğimiz şekilde, kargo teslim tutanağında durumu belirterek ürünü kargo görevlisine iade ederek bizimle irtibat kurunuz.
  • Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz:
  1. Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir.
  2. Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir.
    Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte ad-soyad ve imza da yer almalıdır.
  3. Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.
  4. Tutanağı fotoğraflar ile birlikte tarafımıza 0850 203 17 15 nolu telefondan görüşüp ayrıntılı bilgi alarak musterihizmetleri@kiddy.de adresine göndermeniz gerekmektedir


Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.

Garanti şartları nelerdir?

Tüm ürünlerimiz Kiddy Türkiye firma garantisi altındadır. Yetkili servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.

Ayıplı satılan ürünlerde gönderi bedeli firmamıza, ayıplı olmayıp garanti süresinde karşılaşılan arızalara istinaden gönderdiğiniz ürünlerin kargo bedeli ise tarafınıza aittir.

Konuyla ilgili ayrıntılı bilgi için 0850 203 17 15 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@kiddy.de adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Ürün iade süresi ne kadardır?

  1. Mazeretsiz iade ve ürün değişimleri: Ürün çeşitli sebeplerle beklentinizi karşılamadı ise 14 gün içerisinde mazeretsiz iade hakkınız bulunmaktadır. 14 günü aşan sürelerde ise geri ödeme yoluyla iade yapılmamaktadır. İade öncesi mutlaka musterihizmetleri@kiddy.de adresine mail gönderilmesi gerekmektedir.
  2. Ayıplı ürünler: Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan dolayı yapacağınız iadelerde ise aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 180 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Ürünün ayıplı olduğu kararı yetkili teknik servisler tarafından verilmektedir. Bu süreden sonra karşılaşılan kusurlar garanti kapsamında değerlendirilecektir. Garanti süresi içerisinde karşılaştığınız problemler için 0850 203 17 15 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@kiddy.de adresinden iletişime geçebilirsiniz.

Siparişimi kargoya verilmeden nasıl iptal ederim?

Siparişinizi kargoya verilmeden iptal etmek isterseniz talebinizi aynı gün saat 13:00’e kadar 0850 203 17 15 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@kiddy.de adresinden iletişime geçebilirsiniz. Siparişiniz yola çıkmış olursa bu durum size bildirilecek ve iade işlemleri gerekli olacaktır.

Ürün iadesinde yapılması ve dikkat edilmesi gerekenler nelerdir?

  • Ürünü orijinal faturası ile birlikte göndermeli ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içerisine koymalısınız. Faturasız gönderilen iadeler kabul edilememektedir.
  • Faturanın arka yüzündeki iade formu eksiksiz doldurulmalı ve iade alanı imzalanmalıdır. İade formunda yer alan açıklama alanları ve iade nedeni eksiksiz ve dikkatli doldurulmalıdır. Ayıplı ürünler için iade ya da değişim tercihi mutlaka seçilmelidir.
  • İade edeceğiniz ürünün kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş ya da paketinin hasar görmemiş olması gerekmektedir. İade etmek istediğiniz ürünleri tüm aksesuarları ve orijinal kutusu ile göndermeniz gerekmektedir.
  • Ürünler adresimize gönderilirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir. Yani; ürünler kargoya direkt orijinal kutusu ile değil, orijinal kutusunun koruyucu bir koliye yerleştirilmesinden sonra gönderilmelidir.
  • Eğer ürünün faturası şirket adına kesilmiş ise iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu 'iade faturası' ve 'iade irsaliyesi' (ya da irsaliyeli fatura) gönderilmesi zorunludur. Aksi durumda, faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iadeleri yapılamamaktadır.

Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?

İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz. Ürünü göndermeden önce iade sebebinizi 0850 203 17 15 nolu telefon ya da musterihizmetleri@kiddy.de adresine bildirmeniz gerekmektedir. Müşteri temsilcimiz sizi konuyla ilgili yönlendirecektir.

Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır:

  • Kapsam dışı ürünler
  • Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar
  • Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler
  • Tüm kullanılmış ürünler (satıla bilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
  • Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir. İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanmakta ve iade buna göre eksik bedelle yapılmaktadır.

İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?

  • İadeniz öncellikle Satış Sonrası Servis birimi tarafından 3 gün içinde incelenir ve yukarıda belirtilen şartlara uygun olması durumunda geri ödeme süreci başlatılır. İnceleme sonrasında ürün bedelinin kredi kartınıza iadesi 5 iş günü içerisinde yapılmaktadır. Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu 0850 203 17 15 nolu telefondan ya da musterihizmetleri@kiddy.de adresinden iletişime geçerek bize bildiriniz.
  • Siparişinizde kullandığınız hediye çekleri iade işlemi sonrasında hesabınıza yeniden tanımlanacaktır. Siparişinizin yapıldığı tarihte hediye çekindeki kalan kullanım süresi kadar süre iptal işlemi sırasında yeniden başlayacaktır.
  • Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.

İade adresi nedir?

İade adresi: 

Ürün İadesinin Yapılacağı Adres : 

ARKAS (KIDDY) Orta Mah.Burgaz Caddesi No:3  Orhanlı-Tuzla / İstanbul

Tel

:

+90 216 593 33 34

Fax

:

+90 216 593 33 50

 

Ürünün ambalajı zarar gördü ise yine de iade edebilir miyim?

İade edilen ürünün ambalajı kullanıcı tarafından hasarlanmış ve bu nedenle ürünün tam fiyatından tekrar satılabilme özelliği yitirilmiş ise, iade işlemi sırasında %20’lik bedel kesintisi uygulanır ve iade buna göre eksik bedelle yapılır. Kiddy Türkiye, ambalaj hasarının miktarına göre ürünü iade almama hakkına sahiptir.

Tüm sorularınız için  musterihizmetleri@kiddy.de adresinden e-posta yoluyla ya da hafta içi 09:30 - 18:00, cumartesi günleri 10:00-14:00 saatleri arasında,  0850 203 17 15 telefondan bizlere ulaşabilirsiniz.